Pages

Tuesday, 29 November 2016

Блогмас

Хей хей :)

От доста време ме нямаше и причината заради това бяха две много напрегнати седмици в университета, изпълнени с тонове курсови работи, които ми глътнаха  всичкото време. Не се оплаквам обаче, тъй като някои от тях бяха изключително интересни и ми помогнаха да науча много нови неща!

Моята сесия, за съжаление или щастие, е през месец декември, но хубавата новина е, че изпитите ми приключват на 16 декември, когато ще мога да се отдам на заслужена почивка и, разбира се, четене!

Това, което искам да споделя днес с вас, е намерението и ентусиазмът ми да се включа в Блогмас. Ще впрегна всичките си сили и воля да успея да публикувам нещо всеки ден. Някои публикации ще са по-кратки, навярно, особено в дните, в които ще съм на изпит, други пък ще се по-дълги.

Какво можете да очаквате? Ревюта на книги, идеи за подаръци, коледни филми и песни, коледни вдъхновения, тагове, лично творчество и какво ли още не! Публикациите няма да са изцяло на книжна тематика, а по-скоро на коледна.

Ще ми бъде много приятно да разбера дали вие обмисляте да се включите също!

Усмивки и панди,
Криси

п.п. за къде сме без коледна песен да приготви настроението за 1 декември!


No comments:

Post a Comment