Pages

Saturday, 5 November 2016

Hello :)


Аз съм Криси и ми е много приятно, било то и през монитора. Пращам ви виртуални усмивки и прегръдки за добре дошли в малкото ми блог кътче. Ще правя всичко по силите си да се чувствате сякаш се намирате тук или пък може би тук. На мен толкова ми харесват и двете, че не мога да реша. На вас кое ви допада повече?




















Някои от вас навярно ме познават от ютуб канала ми, където основно говоря за книги, но тъй като там си донякъде ограничен откъм това какъв материал можеш да качваш, аз имах огромната нужда да си създам това уютно ъгълче, където да мога да развихря въображението си на пълна скорост!

Аз обожавам да пиша! Буквално! Имам купища тефтери и тетрадки, в които пиша какви ли не измишльотини, стихотворения, списъци, хрумвания и всякакви други нещица. Самият акт на това да хванеш химикалката и да я плъзнеш по листа ми носи неимоверно удоволствие. (да, аз съм странна :D ) Честно казано, не знам защо си направих канал преди блог. Обикновено хората започват с блог и по-късно се прехвърлят на канал, но какво да се прави, явно така ми е било писано на мен.

Взех нещо много да се отклонявам лирически, ама така е! Като не съм писала отдавна и ми се иска да изпиша всичкото пространство!

Какво всъщност можете да очаквате от моята кутия със съкровища?


Чай и книги. 

Тези две думи може би най-добре описват вътрешния ми свят и какъв човек съм. Всъщност, имам идеята тук да публикувам всякакви неща свързани с творчество - било то книги, филми, музика, изкуство, фотография, цитати. Всякакъв вид въображение, приведено във физическа форма и достигнало душите и сърцата на други хора. 

Има едно популярно изказване, че Земята без изкуство е просто въздишка, което на английски звучи в пъти по-хитро и красиво:

The Earth without art is just "eh"!

Надявам се, че ще се чувствате уютно и спокойно тук и ще мога да допринасям за усмивката на лицето ви. Ще се видим съвсем скоро, а дотогава, поздравявам ви с тази прекрасна песен!


You've got a big heart
The way you see the world
It got you this far
You might have some bruises
And a few of scars
But you know you're gonna be okay


Усмивки и панди,
Криси

2 comments:

  1. Здравей, прекрасна Криси! Радвам се, че се включи и в книжното ни блог общество! Вече сме две странни, аз също обожавам да си пиша всякакви неща, дали ще е на лист хартия или в лаптопа. Обожавам да пиша.. да държа химикала в ръцете си, дори и молив, също като теб. ♥ Пожелавам ти успех и с блога! Силни прегръдки! <3

    ReplyDelete
  2. Здравей и добре дошла :) Аз много харесвам клиповете ти в ю туб и те следя редовно там , а сега се радвам страшно много ,че ще мога и да чета постовете ти и съм сигурна ,че ще са интересни и забавни.Пожелавам ти много ,успех с блога :)

    ReplyDelete