Pages

Saturday, 12 November 2016

I am a reader Tag

Хей хей :)

Пам беше така мила да ме тагне да направя този възможно най-книжен таг, в който да разкажа защо и как аз самата се влюбих толкова много в книгите и четенето! Надявам се да ви бъде интересно.

1. Изберете една дума, която описва това да си читател
Любов. Защото за мен четенето и книгите са точно това. Те са най-любимото ми хоби и най-голямата ми страст. Всяка една книга е способна да ме докосне по някакъв начин и да остави частичка от себе си в мен.



2. Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Спомням си, че след първи клас бях много ентусиазирана да си прочета всички книги от списъка и книгите на Астрид Линдгрен моментално ми станаха любими! Постоянно си представях как съм Пипи и се впусках в луди приключения из квартала на баба. А на нея й настръхваше косата от страх, защото аз ги измислях много шантави лудориите си.

3. Твърда или мека корица?
Определено мека. Знам, че това много противоречи на всеобщото мнение, но на мен ми е физически некомфортно да чета книга с твърди корици. Много ми е голяма, не се огъва, тежи. Много по-взискателна е като цяло.

4. Как четенето промени същността ви?
Ех, цяла дисертация мога да напиша по този въпрос :D Книгите ми показаха какво означава да бъда човек - в най-истинския смисъл на думата. Показаха ми, че трябва да се бориш за нещата, които искаш да постигнеш в живота си. Научиха ме, че да правиш грешки е напълно нормално, защото така запомняш най-добре важните житейски уроци. Разбрах, че понякога е нужно просто да потънеш в някоя история, за да забравиш за всичките ти тревоги, защото приключенията винаги ще са там за теб!

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
Обикновено, когато изпитвам негативни емоции - било то тъга, гняв, безпокойство - винаги се обръщам към някой от любимите ми автори, които знам, че ще донесат усмивка на лицето ми. Те са Джоан Роулинг, Нийл Геймън и Астрид Линдгрен. Хогуъртс винаги ще бъде мой втори дом в мечтите ми!
6. Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите?
Моят баща винаги е бил голям книгоман и до ден днешен продължава да чете като олимпийски състезател почти. Още в детската градина си спомням как ме караше да си упражнявам четенето с вестници, за да мога да започна да чета "големите" книги. Той беше и човекът, който ме хвърли с главата надолу във фентъзито и съм му страшно благодарна!

7. Опиши идеалното си място за четене
Ооо! Да имам мнооооого чай! С меко одеялце, на топличко, сгушена с книжка :)
8. Коя книга промени начина, по който гледате света?
Това ми звучи като чудесна идея за бъдеща публикация, в която да ви разкажа за най-важните и докоснали ме книги, които съм прочела досега през живота си. :)

Тагвам абсолютно всеки, на който му харесва идеята зад тага и иска да го направи! 

Усмивки и панди,
Криси

п.п. доза музикално вдъхновение

1 comment:

  1. Много се радвам, че тага ти хареса, аз също мога да се присъединя към феновете на Пипи, една от първите книжки, които сама прочетох. :)

    ReplyDelete