Pages

Thursday, 10 November 2016

NY Times Book Tag



Преди много много много време, толкова много, че дори вече не помня кога, Мари ме беше тагнала да направя този таг. Тъй като университетът много нагло и безцеремонно се опитва да превземе живота ми, аз не разполагах с време да направя клип. Имам нужда от почивка обаче от лекциите ми по анатомия, затова сега седя тук и се захващам с писане! :)

1. Коя книга е на нощното ти шкафче?
Ами аз нямам нощно шкафче до леглото, пък и вечер като си легна обичам да чета от киндела си на тъмно. В момента съм почти на края на "За да си спомня" на Лара Ейвъри и определено ми харесва!
2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Оооо това определено беше "Всичко, всичко" на Никола Юн! Невероятна. Прекрасна. Красива. Напълно съм влюбена в нея. Съвсем скоро ще й направя и видео ревю, защото книгата си заслужава всяка една страничка. 
3. Ако можеше да се срещнеш с един автор - жив или мъртъв - кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Много бих искала да се срещна с Нийл Геймън, защото след Роулинг той ми е най-любимият писател. Чела съм почти всички, което е излезнало изпод неговото перо и обожавам с всяка клетка от тялото си стила му на писане, въображението му, лудостта му, абе всичко! Бих го попитала откъде черпи цялото това вдъхновение и в коя книга от своите би избрал да живее.
4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?
Чак дали ще ви изненада не знам, но аз обожавам да чета научна литература. Било то популярна наука или по-сериозна такава. Навярно това се дължи на факта, че съм студент по физиология, наука за спорта и хранене и е нормално такива неща да ме влекат. Много се радвам в момента на ето тази книжка! Мега як и лесен стил на писане с прекрасна доза хумор! Пък и само вижте заглавието! Как да не я зачете човек ;)
5. Как организираш своята библиотека?
Не мисля, че следвам някаква определена техника. Следвам вътрешния си усет и както ми изглежда естетичски приятно, така ги редя :D

6. Коя е книгата, която си имала намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочела някоя книга?
Чак да се чувствам неудобно, не, но все още не ми го побира акълът защо, за бога, не съм почнала Крадецът на книги. Такива хубави неща съм чувала, а все още ме чака на рафта. Обещавам, че скоро ще я прочета! Честна скаутска!
7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислела, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си свършила?
Много исках да се влюбя в "Удивителната и изключителна приказка за Мирър и Голиат", но всичките тези безброй гледни точки на герои, които дори не участват особено много в историята, ми дойдоха в повече. Исках да знам за Мирър и Голиат, не за още 15 допълнителни героя. 
8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?
Най-любимият ми и предпочитан жанр е фентъзи. Опитвам се обаче да излизам от зоната си на комфорт и да чета разнообразна литература. Падам си също по книги, където главните герои страдат от някакво ментално заболяване. Антиутопиите също ми харесват доста. Определено не съм фен на много лигави и романтични романи. Жанрът "чиклит" никак не ме влече. 

9. Ако можеше да задължиш президента да прочета една книга, коя би била?
Принципно не съм чак толкова крайна и не смятам, че е правилно да натрапвам мнението си на други хора, но в този случай ще си позволя да споделя книга, защото смятам, че посланието й е изключително важно! "Момчето с раираната пижама" е книга, която толкова просто и елегантно показва последиците от народната мъдрост, че каквото повикало, такова се обадило. Никой няма право да отнема човешки живот. Никой няма право да посяга на нечия свобода. Никой! Особено на живота на деца, които са невинни потърпевши на безумията на още по-безумни възрастни. 
10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
Нямам търпение да прочета новата книга на Никола Юн - The sun is also a star. Както и "Кажи ми три неща" на Джули Бъксбаум. И двете ми звучат страшно интересно и разпускащо! 

Аз няма да тагвам никого, защото му мина модата на този таг преди доста време, но ако някой все още не е и има желание, да заповяда :) 

Искам само една песен да сложа като за завършек на поста, която е силно тематична.



Какво четете вие в момента? 

Усмивки и панди,
Криси

No comments:

Post a Comment