Pages

Friday, 23 December 2016

Коледен Книжен Маратон 2016


Хей хей!

Ето, че дойде 23 декември и Коледният Книжен Маратон започна! Толкова се вълнувам, защото обожавам такива четящи маратони, особено когато сме повечко хора и можем да си говорим и подкрепяме взаимно. Той ще продължи до 29 декември включително и има 7 различни категории. Без повече приказки, хайде да ви покажа какво мисля да се опитам да прочета.

1. Книга на коледна тематика:
За тук си избрах една книжка, която си взех миналия месец специално за празниците, защото по-коледно от това тя не може да стане.
2. Книга, която ти е била подарена:
За тази категория избирам "Moana", която приятелят ми ми подари преди един-два месеца някъде, още преди филмът да излезне (който междудругото страшно много ми хареса! ). Имате ли представа защо, обаче, на български се казва "Смелата Ваяна"?
3. Книга с коледни цветове на корицата:
Подобно на Мари, аз също ще прочета "Стъкленият трон", защото много искам да я завърша преди да дойде 2017.
4. Книга с романтична/любова тематика:
Чете ми се нещо по-леко и затова избрах "To all the boys I've loved before". Този път ще е препрочитам. Нея ще я чета от киндъла си.
5. Книга, с която ще изглеждате най-tumblr до камината:
Сборникът с разкази "Любовта ми подари" ще е иделното четиво за тази категория! Нея също ще чета на киндъла си на английски, защото нямах възможност да си я закупя от България.

6. Книга от жанр, който не си пробвала досега:
Харесах си "Боен кон". Аз принципно чета абсолютно всичко и няма жанр, който не съм пробвала, но мисля, че книги, свързани с война, не съм чела или поне не си спомням.
7. Книга по избор:
От много време се каня да прочета "Няма да получите омразата ми" и смятам да го направя за този маратон.
Вие ще се включите ли в маратона? Ето тук може да видите събитието във фейсбук.

Усмивки и панди,
Криси

2 comments:

  1. Криси можеш да погледнеш блога ми liyasownworld.blogspot.bg
    Весело посрещане на Новата година! <3

    ReplyDelete