Pages

Saturday, 3 December 2016

Прочетени книги м.Ноември [Блогмас #3]

Хей хей :)

Ноември премина толкова бързо, че направо не усетих. Понякога имам чувството, че просто мигвам и месецът вече е свършил. Доволна съм, че успях да прочета не малко книги, от които имам някои истински фаворите.

Също взех решение преди няколко дни, че ще се старая сама да си правя снимките, които качвам в блога, и единствено, когато не разполагам с физическата книга, тогава да ползвам снимка от интернет. Аз принципно обожавам да снимам, така че се надявам да ви допаднат аматьорските ми опити.

Аз имам Kindle и, да си призная, чета доста на него, защото е много удобен, може да се държи с една ръка, има лампичка и мога да чета на тъмно в леглото. Много си го харесвам! Този месец се получи така, че прочетох повече електронни книги, отколкото хартиене, затова и вие виждате само 3 книжки на снимката по-горе.

Без повече бъбрене обаче!

1. Връзка - Рейнбоу Роуъл 4*
Прочетох я за отрицателно време и ми допадна доста. Определено не ми е най-любимата нейна книга, това място се запазва за "Прикачен", но тази също не отстъпваше по хумор и очарователност. Лека, приятна и развлекателна за четене.

2. За щастие, млякото - Нийл Геймън 5*
Бях изпаднала в лека книжна криза в началото на ноември и имах нужда от нещо да ме разведри и затова се обърнах към добрия стар Геймън. Той е един от любимите ми автори и успява винаге да ме разведри. Книжката е много забавна, а илюстрациите са просто върховни!

3. Under rose-tainted skies - Louise Gornall 4*
Тъй като съм напълно и безнадеждно влюбена във "Всичко, всичко" на Никола Юн, исках да прочета нещо на подобна тематика и за мой голям късмет намерих тази книжка. Главната героиня страда от агорафобия, тревожност и обсесивно-компулсивно разстройство и не може да излиза от вкъщи. В отсрещната къща обаче се нанася сладко момче. Ако сте фенове на "Всичко, всичко" и тази ще ви хареса.

4. The princess saves herself in this one - Amanda Lovelace 5*
Аз съм голям любител на поезия и от време на време се отдавам на прочита на някоя стихосбирка, а в тази просто се влюбих!!! Определено препоръчвам с две ръце, ако искате да пробвате малко по-разчупена поезия.

5. Хрониките на Спайдъруик 1 и 2 част - Холи Блек и Тони ДиТерлизи 5*
Още малка обикнах тази поредица и от време на време се завръщам да си я препрочета, защото ми носи от онази топлата, приятна носталгия.

6. Агенция за родители - Дейвид Бадиел 2.5*
Принципно съм фен на детска литература и чета не малко детски книжки, но с тази нещо не успяхме да си паснем. Идеята беше много хубава и поучителна, но стилът на писане хич не ме грабна.

7. Holding up the universe - Jennifer Niven 4*
Това е новата книга на авторката на "Всички наши места" и много ми хареса. Имаше нетипични главни герои - момиче със свръхтегло и момче с просопагнозия, което е нещо като "лицева слепота", тоест той не може да разпознава лица. Техните отношения и развитие като герои бяха много правдоподобно изградени и нищо не изглеждаше пресилено или изкуствено. Определено препоръчвам, ако четете на английски.

8. Кажи ми три неща - Джули Бъксбаум 3.5*
Това е може би една от най-лежерните книги, които съм чела някога. Усетих я повече като тийн сериал, отколкото като книга. На мен поне ми се стори сякаш нищо особено не се случи сюжетно. Имаше тук-таме разни повратни моменти и, разбира се, загадката кой пише съобщения на главната героиня, но като цяло това беше. Ако си търсите леко лятно четиво, това е книгата.

9. За да си спомня - Лара Ейвъри 4.5*
Много силна и истинска книга! Отдавна не бях чела contemporary книга, която да ме докосне толкова и да ме накара да се замисля за някои аспекти от живота. Страшно ми допадна, че се фокусираше върху болест, която досега не е получавала сцена в young adult литературата. Самият персонаж на Сам - главната героиня - беше толкова добре изграден, че няма просто как да не я харесате и да искате да сте приятели.

10. One - Sarah Crossan 4.5*
Книгата проследява историята на две сестри, които са сиамски близначки. Идеята страшно много ме впечатли, защото отново не е нещо, което е използвано досега в други книги. Има по-оригинално звучене. А самият сюжет всъщност е написан като поезия, тоест не е в традиционния книжен формат, а като поема, което също смятам за доста оригинално и нетрадиционно.

11. Giant Days Holiday Special - John Allison 3.5*
Може би не съм споменавала преди, но обожавам да чета комикси, а Giant days е може би най-любимият ми, защото го намирам за доста искрен и реалистичен. Проследява живота и приятелството на три момичета докато учат в университет. Това е празничния брой на комикса, ако ви е интересно, може да цъкнете на този линк

12. Хари Потър и философският камък - Дж.К. Роулинг 5*
И най-накрая реших да си препрочета Хари Потър, защото предколедните дни ми изглеждат най-правилното време за малко магия и вълшебство! <3
Доволна съм от книгите, които прочетох, и намерих нови любимци. Вие какво четохте през изминалия месец?

Усмивки и панди,
Криси

п.п. доза коледност (да, знам, че това не е истинска дума)

1 comment:

  1. ООО, тази червената възглавница я искааааам! :D <3

    ReplyDelete