Pages

Sunday, 4 December 2016

Планирани книги м.Декември [Блогмас #4]



 Хей хей :)

Днес малко закъснявам с поста, но имах толкова много неща да върша, че просто не ми остана физически време да седна и да пиша. Но пък много искам да ви споделя какво съм планирала да прочета, защото някои са много сладки!

1. Дракони в Порутения замък - Тери Пратчет
Аз съм голям фен на сър Пратчет, а пък този сборник с негови разкази, незнайно защо, ми напомня на коледното време.


2. The Christmas surprise - Jenny Colgan
През лятото прочетох "Книжарница на колела" от Джени Колган и страшно ми допадна както книжката, така и стила на писане на авторката. Затова реших да пробвам нещо друго написано от нейно, а пък още по-хубаво, че е на коледна тематика.

3. A boy called Christmas - Matt Haig
Тази книга ме грабна по много параметри. Първо, авторът ми е познат и съм чела други негови произведения, които много са ми харесали. Второ, заглавието е супер сладурско. И трето, корицата няма как да е по-коледна.

4. Fantastic beasts and where to find them - J.K.Rowling [script] 
Това представлява сценария за филма. На същия принцип на "Хари Потър и прокълнатото дете" е. Има ли нужда да казвам защо искам да я прочета? :D

5. The Christmasaurus - Tom Fletcher 
Тази книга съвсем случайно я видях в супермаркета, когато бях да пазарувам, и моментално се влюбих и в корицата, и в историята. Самата идея на Северния полюс да живеят динозавърчета с елфите е супер сладурска! А илюстрациите вътре са повече от прекрасни!


6. Как Гринч открадна Коледа - Др.Сюс
Искам да си създам традицията да я препрочитам всяка Коледа, защото много ми харесва. Както тя, така и филма.

Това са основните книги, които съм планирала, но съм убедена, че и други ще се промъкнат в този списък! Много искам да прочета "Бляскавият двор" на Ришел Мийд, както и да си завърша най-после "Звезден полет" на Мелиса Ландърс.

Какви са вашите планове?

Усмивки и панди,
Криси

п.п. дозата коледност

1 comment:

  1. Вчера гледах Фантастичните животни и къде да ги замерим и съм влюбена във филма и за това често казано в момента ти завиждам ужасно много зареди книгата. :Д

    ReplyDelete