Pages

Thursday, 1 December 2016

5 причини да гледате Gilmore Girls [Блогмас #1]


Хей хей :)

Честит 1ви декември! <3 Искам да дам началото на Блогмас с публикация, в която да ви разкажа за, може би, най-любимият ми сериал, който съм гледала някога, който продължавам да гледам отново и отново, който ми е толкова близък душевно, че имам нуждата да споделя с вас огромната ми обич към Gilmore girls!

Сериалът е нещо средно между комедия и драма, като няма някакви особено големи любовни триъгълници, омраза, семейни сплетни и удари под кръста. Малкото силно негативни неща са подбрани изключително добре и внимателно и по никакъв начин няма да ви натоварят психически. А пък от позитивност, усмивки, смях и уют сериалът просто блика!

Главното действие се върти около живота на Лорелай и нейната дъщеря Рори, която тя отглежда сама, след като е забременяла и родила на 16. Сериалът проследява техните отношения и начина, по който израстват заедно в професионален и личен аспект. Знам, че така поставено, не звучи кой знае колко вълнуващо, но повярвайте ми, точно в това е чарът!

Без повече приказки и овъртания, нека ви споделя моите 5 причини да дадете шанс на Gilmore girls.

1. Персонажите на Лорелай и Рори са толкова колоритни, широкоспектърни и забавни, че още от първите 10 минути гледане гарантирам, че ще се влюбите в тях! Постоянно ги ръсят едни такива хем странни, хем смешни, че няма как да не ги обикнете и почувствате близки!

 2. Самата обстановка и малкото градче, в което живеят - Stars Hollow - носи толкова много уют и домашен комфорт, че моментално ще ви се прииска да заживеете и вие там, дори и да не сте фенове на малки градове или села.
3. Рори е толкова голямо книжно плъхче, че всеки читател ще намери себе си в някои от епизодите. Вярна на себе си, тя не тръгва никъде, без да носи със себе си поне една книга, защото никога не знаеш кога ще ти потрябва да гониш скуката, нали?
4. Всеки път като гледате епизод ще се чувствате сякаш се връщата вкъщи, където са ви най-близките хора и където всички ви познават и обичат. Всички герои в сериала са много добре изградени и всеки си има своите очарователни особености. Точно като в едно голямо семейство.
5. Ако тези неща не са ви убедили, ами, ще прибегна до последната си точка в арсенала. Джаред Падалеки участва! :D
Надявам се да съм запалила любопитството ви и ще дадете шанс на този така прекрасен сериал. А всъщност някой от вас гледал ли го е?

Усмивки и панди,
Криси


8 comments:

  1. Чак това лято най-сетне изгледах всички епизоди на Gilmore Girls и останах повече от очарована! Сериалът бързо се превърна в един от любимите ми и съм сигурна, че вече редовно ще си го гледам. <3 Тепърва ми предстои да си пусна най-новите четири епизода обаче, но нямам никакво търпение и за тях! <3

    ReplyDelete
  2. Тедиии, много се радвам, че и на теб ти е любим <3 Новите четири епизода са точно сякаш се връщаш вкъщи! Сподели мнение като ги изгледаш :)

    ReplyDelete
  3. Ежегодно с мама сядаме и изглеждаме всичките 7 сезона от-до. Не е коледа без Gilmore Girls и нямам търпение да видя и новите 4 епизода!
    Супер сладък пост, между другото <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Абсолютно съм съгласна, че не е Коледа без Gilmore girls <3 Много добре правите с майка ти!
      Благодаря тииии ^^

      Delete
  4. Страхотен пост, Криси. Помня, че като по-малка ставах само заради мисълта, че вечрта ще гледам сериала. Даже от около месец си мисля, че трябва да седна да изгледам всички епизоди отново, но след като сложи каратата с Джаред на масата ме убеди. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря <3 Хахах, нали, Джаред си е Джаред! :D

      Delete
  5. Любим, любим, любим сериал! С нетърпение чакам уикенда, за да направя маратон на новите епизоди! :))) Благодаря ти за този пост <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оооо приятно гледане <3 Аз ги изгледах съвсем скоро и няма да лъжа, понасълзиха ми се очите на много моменти!
      А този край беше просто УАУ! Пиши да споделиш мнение като приключиш :)

      Delete