Pages

Thursday, 8 December 2016

Коледни подаръци [Блогмас #8]




Хей хей :)

Аз ОБОЖАВАМ да подарявам подаръци, да виждам усмивката на лицата на хората и да знам, че съм допринесла, макар и малко, за тяхното щастие. Поради тази причина днес реших да ви споделя нещо, което искам да ви кажа още от първия ден на Блогмас, а именно, че ще се пробвам да влезна в ролята на Дядо Коледа.

От 8 до 25 декември ще има 3 обявени книжни коледни подаръци за вас като първият реших да е днес, защото е студентският празник, а аз все още уча :)

Тъй като знам, че има страшно много фенове на Рейнбоу сред нас, реших да включа като първа книга тази кратка история, която Рейнбоу беше публикувала за световния ден на книгата през март месец. Много сладка история, типично в нейния стил!



Правилата са изключително прости:

1. Последвайте блога ми, за да не изпуснете шанса да се включите в спечелването на следващите книжни подаръци.

2. Оставете ми коментар отдолу с книгите, които обичате да препрочитате по време на коледните празници (п.п. Харииииии <3 )

3. Споделете публикацията публично на стената си, за да мога да я видя с #коледниподаръци

Ако сложа "4. Приемете усмивка от мен" ще стане ли много? :D

Усмивки и панди,
Криси

15 comments:

  1. По коледните празници обичам да препрочитам "Сняг вали" от Джон Грийн.

    ReplyDelete
  2. Здравей, Криси. <3 Много се радвам, че ни даваш възможността да спечелим тази прекрасна книжка и по огромна случайност на моята любима авторка. <3 Книжките, които обичам да препрочитам през зимата не са много, но най-много обичам ''Крадецът на книги'' на Маркъс Зюсак!!

    ReplyDelete
  3. Хей Криси ❤! Много хубава идея, и пожелавам късмет на всички. Иначе аз по принцип обичам да си препрочитам любими книги, но нямам конкретно избрани за зимата. И не мисля че ще изненадам някой посочвайки книгите на Колийн Хувър, винаги по всяко време се чувствам комфортно да си ги чета. ❤

    ReplyDelete
  4. През зимата обичам да препрочитам цялата поредица за Хари Потър.

    ReplyDelete
  5. Здравей, Криси! Това, че ни даваш възможност да спечелим тази книга е страхотно! През зимата обичам да препрочитам Хари Потър(защото съвсем случай но съм обсебена от него). Късмет на всички!

    ReplyDelete
  6. Коледните празници са любимият ми период от годината! А за да мога да поддържам коледни си дух, често посягам към книгите за Хари Потър :) Просто има нещо в стила на авторката, в описанията на коледната трапеза в замъка Хогуортс и щастието, обляло героите, което всеки път ми носи нова порция уют и усмивки !

    ReplyDelete
  7. Колкото и банално да звучи обичам да препрочитам Хари Потър , а сега имам и илюстрованите издания на първите две книги и нямам търпение да ги разгърна и да им се насладя :) Също така ми се чете и някоя хубава любовна история ,която да ми "стопли" сърцето. Идеята ти с наградите е чудесна , успех :)))

    ReplyDelete
  8. Приеми усмивка и от мен!
    Може би е странно, но по Коледа се сещам основно за приказките, които са ми чели и разказвали. В тази връзка, всяка година препрочитам Снежната кралица, Снежанка и Коледна песен от Чарлз Дикенс. Нищо не ми носи такова удоволствие и настроение каквото историите от детството ми. :) Разбира се, винаги намирам време и за някоя любовта, а кратката история от Рейнбоу Роуъл ми се струва повече от подходяща. Представям си как разгръщам книгата у дома на топло, хапвам нещо сладко, а до мен е любим човек. <3

    ReplyDelete
  9. По това време на коледна обожавам да препрочитам „Хари Потър“ няма как да мине една Коледа и да не прочета книгите. Просто няма да бъде Коледа.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Това ще ми е първата книжна Коледа и смятам да препрочета The rose and the dangger.

    ReplyDelete
  12. Дойдат ли коледните празници, обичам да се връщам към криминалетата на Агата Кристи (много си подхождат с чаша какао, между другото). ♡

    ReplyDelete
  13. По коледните празници обичам да препрочитам "Сняг вали" на Джон Грийн и ''Хари Потър''.Късмет на всички и весели празници!!!

    ReplyDelete
  14. По коледните празници обичам да препрочитам "Сняг вали" на Джон Грийн и ''Хари Потър''.Късмет на всички и весели празници!!!

    ReplyDelete