Pages

Friday, 2 December 2016

The Coffee Book Tag [Блогмас #2]

Хей хей!

Тъй като в сериала Gilmore girls, за който ви говорих вчера, кафето е на ангелски пиадестал, нямаше как да не обвържа двете и да не направя този супер интересен и готин таг! Признавам си, аз обожавам кафе. Сутрин като стана звукът от кафе машината ми носи толкова много душевен мир и комфорт, които могат да бъдат изместени само от първата глътка кафе. Вие от отбора кафе или чай сте?

Аз мога много да бъбря, така че да се захващаме с въпросите.

1. Черно кафе - Назови поредица, с която е трудно да се започне, но има големи фенове.
Тук определено бих казала поредицата на Джордж Мартин "Песен за огън и лед". Аз не съм я чела, но съм гледала сериала, който много ми харесва. Надявам се някой ден да се захвана с книгите, но големината им силно ме плаши :D
2. Ментова мока - Назови книга, която става по-популярна покрай Коледните празници
Предполагам, че всички ще се сетим за едно много популярно заглавие, а именно "Сняг вали" на Джон Грийн, Морийн Джонсън и Лорън Миракъл.
3. Горещ шоколад - Коя ти е любимата детска книга?
Принципно, любимата ми детска книжка е "Пипи Дългото чорапче" на Астрид Линдгрен, но покрай Коледа обичам да чета друга детска книга - "Малки жени" на Луиза Олкът. Носи ми много празнично настроение и стопля душата ми.
4. Двойно еспресо - Назови книга, която те е държала под напрежение от началото до края.
Това лято прочетох "Кутия за птици" на Джош Малерман и просто ме отвя! Държа ме под напрежение през цялото време, караше ме да се опитвам да гадая какво може да се случи и си поигра много стабилно с психиката ми. Горещо препоръчвам!
5. Старбъкс - Назови книга, която виждаш навсякъде.
Сара Дж Маас придоби светкавична популярност през последната една година и книгите й са на много челни места в няколко класации. Всички блогъри и влогъри говорят за тях. В книжарниците са на видни места. 
6. Хипстърското кафене - Назови книга от независим автор [indie author]
Хм, това е интересен въпрос. Не съм сигурна, че съм чела книга, която е била публикувана от самия автор, без участието на страничен издател. 

7. Упс! Без да искам си взех безкофеиново кафе - Назови книга, от която си очаквала повече.
За мен това определено беше "Удивителната и изключителна приказка за Мирър и Голиат" на Ишбел Бий. Корицата и резюмето просто крещяха, че ще заобичам тази книга, но, уви, това така и не се получи. Не ми допаднаха прекалено многото гледни точки в историята. 
8. Перфектната комбинация - Назови книга или поредица, която е хем горчива, хем сладка, но в крайна сметка напълно задоволителна.
Много любопитен въпрос! Може би ще кажа "Хари Потър и прокълнатото дете" на Дж.К.Роулинг, тъй като имаше неща, които не ми харесаха и намерих за абсолютно безумни, но книгата ми донесе и много позитивни моменти и носталгия по онова време, когато тепърва започвах с поредицата. 
Надявам се да ви е било интересно и приятно да прочетете моите отговори! Искам да тагна всеки, на който му се струва интересен тага. 

Усмивки и панди,
Криси

п.п. Нека започнем и с коледните песни :)

2 comments:

  1. Отбор кафе непременно! Не мога да издържа и ден без да съм изпила поне едно кафе. Поне едно! :Д

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сутрешното кафе ми е толкова любимо <3 И следобедното с някоя и друга бисквитка също :D

      Delete