Pages

Wednesday, 7 December 2016

Winter Tag [Блогмас #7]


Хей хей :)

Мари беше така мила да ме тагне да направя този толкова сладък и възможно най-зимен и коледен таг. С голям ентусиазъм се залавям с въпросите.

1. Харесваш ли студа? 
Аз съм може би един от най-големите фенове на студа и всичко зимно! Жегата хич не ми понася и не се разбираме добре, а със студеното време сме си първи приятели.

2. Имаш ли любима коледна миризма?
МАНДАРИНИИИИИ! Има ли нужда да обяснявам защо? :D

3. Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
Аз обожавам да нося пухкави шапки и имам една много любима с лисиче <3

4. Книга, която смяташ подходяща за зимните вечери.
Определено Хари Потър, но също мисля, че и всяка книга с приказки ще създаде уютна и топла атмосфера в дома.

5. Кои са първите три думи, които ти идват наум като чуеш "зима"?
Сняг, камина, книги.

6. Нещо, което обичаш да правиш през зимата.
Най-много обичам възможността да се видя с всички мои близки и приятели, тъй като сме се поразпиляли на много места и всеки живее на различно място.

7. Какво предпочиташ: шал или шапка?
Определено шапка, защото ми топли ушенцата, а и шалът прекалено много заплита дългата ми коса.

8. Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
Ако трябва да съм честна, понякога се случва да имам идеи още през лятото :D Определено не обичам да оставям нещата за последния момент, защото съм много организиран и структуриран човек и хаосът ме разстройва доста.

9. Ако можеш да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
Здраве. По трудния начин съм изпитала, че това е най-важното нещо в живота ни и не трябва никога да го приемаме за даденост. Пожелавам си всички да сме здрави, за да можем да се борим за мечтите си. Колкото и клиширано да звучи на някои хора, това е есенцията.

10. Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
Силно се надявам да си взема отлично всички изпити през тази декемврийска сесия и да погостувам в България за празниците на приятели и роднини, защото не сме се виждали от лятото.

До утре в новия блогмас пост.

Усмивки и панди,
Криси

No comments:

Post a Comment