Pages

Tuesday, 13 June 2017

Открих и заобичах [Май 2017]


Хей хей!

Много ми харесва да споделям с вас какво съм открила и заобичала с вас, защото имам чувството сякаш ви разказвам за кутията си със съкровища. Надявам се на вас също да ви харесва и да намирате нови и интересни неща.

Книги:

Първата книга, която заобичах през май месец, беше всъщност заглавие, което съм чела преди, но просто исках да препрочета отново. Говоря за "Аристотел и Данте откриват тайните на вселената". Толкова дълбока, истинска и очарователна история, която засяга изключително важни теми и ти показва, че любовта е любов, независимо от пола. Определено силно препоръчвам!


Другата книга, която много заобичах и беше огромно удоволствие да прочета, е "Слънцето е също звезда". Никола Юн успя да ме спечели още с "Всичко, всичко" и определено се превърна в един от авторите, които ще следя и чета всичко, което са написали. Ако ви се чете нещо леко, забавно и усмихващо, то дайте шанс на книгата!


Филми и сериали:

Съвсем в началото на месеца с приятеля ми отидохме да гледаме "Пазители на Галактиката 2" и направо паднах от смях! Първият филм в поредицата ми хареса не малко, но този просто ме отвя! Хуморът им беше толкова лек, приятен и забавен, че според мен би се харесал на всеки. Бебето Груут беше толкова сладичък и миличък, че ми се искаше да го намачкам едно хубаво. Знаехте ли, че всъщност Вин Дизел го озвучава?


След изпитите имах нужда от солидна релаксация, затова се отдадох на по-леки филмчета, особено комедии. Любимата ми за месеца определено беше "You again?", която толкова много ме забавлява, че на моменти съм се смяла с глас. Много ми хареса, че показва как не трябва да се вманиачаваме по миналото, защото в повечето случаи то няма нищо общо с настоящето.



Май месец беше и финалният епизод на сезон 4 на "The 100" - антиутопичен сериал, който проследява живота на Земята след ядрена война. Обожавам този сериал! Следя го още от първия епизод и въобще не съжалявам. Направен е доста добре. Персонажите са прекрасно изградени. Има страшно много действие и битки. Ако си търсите динамичен сериал, то определено ви го препоръчвам.


Музика: 

Няма да лъжа, Despacito определено е завладяла мозъка ми и почти само нея си я слушам, но успяха да се вмъкнат и няколко други песнички, които искам да ви покажа. Споделете ми кои песни вие слушате много напоследък :)





YouTube

По време на сесията попаднах на Доктор Майк и буквално се влюбих в него! Не стига, че е такъв симпатяга, но е и доктор и се занимава постоянно с благотворителни дейности. Последно беше ходил в Ел Салвадор, за да помага на лекарите там. Определено ви препоръчвам канала му.


Другото ми откритие за месеца беше Теа, която прави клипчета за поезия и на мен винаги ми е много интересно да гледам, защото често говори за поети, с които аз не съм запозната толкова.


Вие какво открихте и заобичахте наскоро?

Усмивки и панди,
Криси

No comments:

Post a Comment