Pages

Wednesday, 28 June 2017

Любими Книги [Пролет 2017]


Хей хей :)

Тъй като постоянно намирам нови любими книги, които много ми се иска да споделя с вас, реших да създам поредица от публикации със сезонни любимци. Така хем ще може вие да намирате препоръки, хем аз ще имам за себе си нещо като виртуален лексикон, към който да се връщам и да виждам кои са ми били книжните открития за съответния период.

"Слънцето също е звезда" - Никола Юн [купете ТУК ]

Никола Юн успя да ме спечели като фен още с първата си книга - "Всичко, всичко" - но с втората определено се затвърди като мой любим автор, който ще следя за в бъдеще.

"Слънцето също е звезда" проследява неочакваната среща между Наташа и Дейниъл, чиито светове не може да са по-различни един от друг. Тя е нелегална имигрантка, която ще бъде депортирана обратно в Ямайка, а той кореец от изключително стриктно и консервативно семейство. Срещата им е обречена на провал още от самото начало. Или пък не? Самото действие се развива в рамките на по-малко от 24 часа, което мен определено ме спечели като идея.

Търсите ли си леко лятно четиво? Намерихте го!

"This side of home" - Renee Watson [купете ТУК ]

Рене Уотсън е една от малкото авторки, които са успявали да ме грабнат още от първите едва десетина странички. Стилът й на писане е толкова лек и приятен, че на моменти сякаш не четях книга, а някой много изкусно ми разказваше модерна приказка.

В "This side of home" се разказва за две близначки, които живеят в предимно афро-американски квартал и посещават такова училище. През последните няколко години обаче все повече и повече бели хора се нанасят да живеят в квартала и започват свои бизнеси. Едната от сестрите е много горда с африканското си наследство и вижда тази промяна като опасност. Ами ако това наследство бъде заличено?

Ако обичате да четете книги с герои от различни раси и с различна култура, определено ви съветвам да дадете шанс на книгите на Рене. Аз научих много нови неща, с които не бях запозната досега. Определено ми разшири кръгозора.

"Adulthood is a myth" - Sarah Andersen [купете ТУК ]

Не мисля, че има книжка, на която да съм се смяла толкова много и искрено, както се смях на тази. Изключително свеж, оригинален и забавен хумор. Толкова пъти виждах себе си в комиксите на Сара, че в един момент даже стана притеснително. Напълно съм убедена, че тази книжка ще ви подложи на една страхотна смехове терапия и ще ви приповдигне настроението. Препоръчвам ви я с всичките си крайници, защото е просто страхотна. Особено за "възрастни", които са се взели много насериозно.


Ако искате да видите кои са другите ми 3 книжни открития за пролетта, можете да гледате видеото ми в YouTube - ТУК

Надявам се да би е било интересно и да сте си харесали някое заглавие!

Усмивки и панди,
Криси

2 comments:

  1. Страхотни пролетни попадения ! :)
    Оо, от толкова дълго искам да прочета книгата (колекцията от комикси) на Сара ❤ Все още обаче не съм попаднала на нея в България, но се надявам това съвсем скоро да се промени !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Габиии <3 Книжката Сара от издателство Емас са я подхванали и би трябвало скоро да я издадат :)

      Кои са твоите най-скорошни книжни любимци?

      Delete